Noloklubi

Noloklubi Noloklubilla saa esiintyä kuka vain. Ammattilainen, ensikertalainen, maapallolainen.

Musiikkia, performansseja, runoja, monologeja, liikettä, tarinoita... Mitä vain. ;)

Tämä ei liity Noloklubiin sitten mitenkään, m***a yksityishenkilönä ei voi mainostaa, joten mainostetaan sitten tässä!El...
29/09/2022

Tämä ei liity Noloklubiin sitten mitenkään, m***a yksityishenkilönä ei voi mainostaa, joten mainostetaan sitten tässä!

Eli tervetuloa tänne mahtavalla kurssille kaikki! Teiskolaisena saan 5 euroa alennusta, mahtuu 10 hölöä paikalle ja osa paikoista jo mennyt. Joten kipin kapin ilmoittautumaan ja ottamaan ensi askeleet kohti jotain uutta ja mukavaa.

Juhlan kunniaksi Reetta askarteli nolislogon ja siirtokuvia! Näitä saa sitten ens torstaina, kommentoikaahan halukkaat n...
07/09/2022

Juhlan kunniaksi Reetta askarteli nolislogon ja siirtokuvia! Näitä saa sitten ens torstaina, kommentoikaahan halukkaat niin osataan varautua että paljonko tykitellään printteristä! Jonku 4 egee tms maksais kipale!

We will be back soon! 🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓💙🍓🍓🍓🍓
04/07/2022

We will be back soon! 🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓💙🍓🍓🍓🍓

17/02/2021

LAITTAKAA VIDEOITA, KUVIA, TEKSTEJÄ KLO 17 MENNESSÄ!
Openstage-vireot yms voi olla MITÄ VAAN, mitä ikinä tahot saattaa nähtäville

16/02/2021

MEILLÄ ON TEILLE YLLÄTYS! SE TULEE PIAN!

SE ON NOLOKLUBI-LIVESTREAM 17.2.! JEEE!

OLEMME IKÄVÖINEET TEITÄ❤️

Koittakaa jaksaa armaat nolomaanit. Meille kuuluu tätä:
03/12/2020

Koittakaa jaksaa armaat nolomaanit. Meille kuuluu tätä:

Hei! Kiinnostaisko Nolispaita? TÄMÄ EI OLE VIELÄ TILAUS VAAN KATSELMUS, STAY TUNED! Paita ei olisi myöskään ihan tälläin...
03/12/2020

Hei! Kiinnostaisko Nolispaita? TÄMÄ EI OLE VIELÄ TILAUS VAAN KATSELMUS, STAY TUNED! Paita ei olisi myöskään ihan tälläinen, m***a paint antoi mitä antoi. Eli Nolis paita pukinkonttiin 15-20e hinta riippuu tilausten määrästä. Alle hep, että kiinnostaako ja jos joku hintakatto sinulla, niin pistä sekin! KERÄTÄÄN TILAUKSET PAREMMAN KUVAN KANSSA MYÖHEMMIN!!!! Tilaus olisi ennakkotilaus, koska meillä ei ole pääomaa. Omat päät sen sijaan on. Kuvan on taiteillut Jenni Hämäläinen. Tadaa:

Terguin: Lyli et Reetta

Osoite

Tampere

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Noloklubi :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Noloklubi :lle:

Jaa