17/06/2026
Perjantaina Lost In Musicissa esintyy Us! 💫
Us on helsinkiläinen rockyhtye, joka on noussut ahkeran kansainvälisen puurtamisen kautta yhdeksi Suomen lupaavimmista vientiartisteista. Lördag julkaisee kesäkuussa garage rockia, punkia ja klassista britti-rhythm'n'bluesia yhdistelevän Usin toisen pitkäsoiton nimeltään "Everybody's Giving Up The Cabaret".
Usin muodostavat veljekset Teo Hirvonen, Pan Hirvonen ja Max Somerjoki sekä heidän ystävänsä Leevi Jämsä. Nelikko on päässyt virittämään keikkakuntonsa huippuunsa esimerkiksi soittamalla Glastonburyssa neljänä vuonna peräkkäin sekä esiintymällä Japanin Fuji Rock -jättifestivaalilla tänä kesänä poikkeuksellisesti kolmatta kertaa peräkkäin.
Us on soittanut loppuunmyytyjä keikkoja brittiklubeilla, esiintynyt monilla nimekkäillä festivaaleilla ympäri Eurooppaa sekä lämpännyt muun muassa The Libertines -yhtyettä, jonka studiolla he myös äänittivät debyyttialbuminsa Underground Renaissance (2024).
Uuden albuminsa Us äänitti Lontoossa tuottaja Charlie Russellin (Liam Gallagher, Alt-J, Wargasm) kanssa. Japanissa albumin julkaisee Sony.
--
Lost In Music järjestetään Tampereella 1.–2.10.2026.
Yhden ja kahden päivän rannekkeet ovat jo myynnissä – hanki ranneke omaan taskuun nyt. Tervetuloa eksymään musiikkiin!
Liput 👉 https://lostinmusic.fi/fi/liput/