01/06/2026
ARVIO: 🌟🌟🌟🌟🌟 Vaikka konsertit ovat tältä keväältä ohi, voit vielä fiilistellä viiden tähden päätöskonserttiamme Aamulehden musiikkitoimittaja Harri Hautalan kanssa (tilaajille): https://www.aamulehti.fi/musiikki/art-2000012041400.html
"Tampere Filharmonia lähti kesälaitumelle tavalla, joka sai varmaan innokkaimmat jo laskemaan päiviä uuden kauden alkuun. Orkesteri on soittanut Jean Sibeliuksen ensimmäisen sinfonian lukemattomia kertoja, m***a harvoin näin sensaatiomaisella teholla kuin torstaina ylikapellimestarinsa Matthew Hallsin johdolla." AL / Harri Hautala
⏰ Aikaa ensi kauden avauskonserttiin to 3.9. on 94 päivää. Sitä ennen tavataan totta kai jo Puistokonsertissa 8.8. sekä Classical Trancelations konsertissa perjantaina 28.8. Tamperelaisen artikkelista voit lukea lisää syksyn laajasta konserttitarjonnastamme: https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/9490260
🎥 2. kesäkuuta asti ehdit katsoa syksyn 2026 ohjelmistojulkistuksen tallenteen Aamulehti Liven tarjonnasta (tilaajille): https://www.aamulehti.fi/musiikki/art-2000011977431.html
Psst. Lipunmyynti syksyn konsertteihin on jo käynnissä ja konsertit löytyvät konserttikalenteristamme. Energistä ja musiikintäyteistä kesää kaikille seuraajillemme!❤️🎶☀️🌈
Matthew Halls Conductor Tampereen kaupunki Tampere-talo Suomen Sinfoniaorkesterit ry / Association of Finnish Symphony Orchestras Aamulehti Tamperelainen
Pianisti Angela Hewittin soolosoittoa leimasivat hallittu kokonaisuuksien taju ja kosketuksen hienostuneisuus.