08/03/2025
Vitsilikat kiittävät! 💞
Oon super onnellinen, että saatiin Itä-Suomen Joensuusta näin symppikset tyypit meidän klubille esiintymään! Ja tietenkin Roosa, joka jaksoi tulla jopa 400 metrin päästä Café Metsonkulmaan, vaikka suosittuudensa vuoksi olisi voinut esiintyä mieluummin vaikka Tampere-talossa.😅
Tämä olikin erikoinen ilta, kun me Vitsilikat, minä ja Eriikka, ei esiinnytty itse, mikä oli varmasti monelle vakikävijälle aikamoinen..., no, huojennus. Siitä huolimatta tai juuri siksi Jyri handlasi rempseällä ootteella MC-roolin täykysti💪, ja melko tuore standuppaaja Krista veti oman settinsä tosi hyvällä energialla ja asenteella. Tykkäsin🥰
Kiitos myös sooloaan treenannut Janne, jonka _mukava_ ja _rauhallinen_ olemus teki yleisölle _turvallisen_ olon. 😅 Jäämme odottamaan Jannen valmista sooloa kera nasevin (ja noloin) ysäriviittein - toivottavasti nähdään vielä Tampereellakin.
No ni. Liian pitkä postaus. Kukaan ei lue tänne asti.
ISO KIITOS YLEISÖLLE, joka oli lämminhenkisesti mukana alusta asti! 😘 Ota seurantaan Vitsilikat, niin et missaa seuraavaa iltaa.
T. Anne (ja poissaolevana Eriikka)