Runo raikuu

Runo raikuu Tehdään runonlausunnalle kunniaa!

05/08/2013

torstaina taas runoilemme
kauniita runoja lausumme.
Saamme voimaa ja uskoa tulevaan
tulkaa siis kaikki lausumaan.
Tai jos haluat vain kuunnella
tee sitäkin innolla!
TORSTAINA KLO 19
Luodesuontie 97
Jokioinen
Kyläsepän teatteri

03/08/2013

muistakaa kaikki rakkaat ystävät, että 8.8. on taas mahdollista heittäytyä runojen vietäväksi Jokioisten Kyläsepän teatterilla - runon ilta, vapaa pääsy, voi vaan kuunnella, tai lausua omia tai toisten runoja! Ota kaverit mukaan ja tule!!!!

06/07/2013

Onnea kisan voitosta Jokivarsien lausujat - Hienon vastuksen antoivat Salon runo tulkit ja Someron matkailukisallit!!!

03/07/2013

Ei montaa päivää enää oo
runot kohta raikutoot!
Kilpailu tiivistyy
kaikki jännittyy
Tervetuloa katsomaan
kannattaa tulla vaikka kauempaa
Lauantaina rysähtää
Runot ilmoille räjähtää!!!!!

28/06/2013

Ääni ja hengitys kuntoon!
lauantaina 6.7 klo 10 – 16
Esiintyjälle ääni on ensiarvoisen tärkeä työkalu.
Äänenhuollon kouluttaja auttaa käytännönläheisesti ja kädestä pitäen
hengitystekniikkaan ja äänen käyttöön.
Samalla katsomme hieman kehon käyttöä esityksen ja äänen tukena.
Ilmoittaudu heti, mukaan mahtuu vain 12 ensimmäistä!
hinta 45 € /henki (sis. ruuat)
Myötätuuli/ 045 316 7280 Aarikka
Hämeenojantie 32, 31520 Pitkäjärvi
Ääni ja hengitys kuntoon!

22/05/2013

Runo kilpailussa siis kuorot lausuvat sesuraavat runot:
Nimetön Somerolainen ryhmä esittää Ester Ahokaisen runon Uneton aamussa
Salolaiset lausujat esittävät Helvi Hämäläisen
Suomalaissuku
Matkailuyrittäjät esittävät Tuuloa Kämin sikermän
Elävä Vesi ja' Jokivarsien lausujat esittävät Risto Rasan
sikermän.
Onnea kaikille!!!! Arvon siis suoritettiin lauantaina 18.5 Runoravintolassa.
Runot lähetetään /on lähetetty ryhmille!!!!!!!!!!!!!

18/05/2013

Tänään arvottiin kuorojen esitettäviksi runot: Helvi Hämäläisen, Risto Rasan, Tuula Kämin ja Esteri Ahokaisen runoja. Runojen sanat lähetetään maanantaina kuoroille!

18/05/2013

tänään siis valitaan kuoroille runot
poistuu varmasti kaikki surut!
Runokahvilassa runot raikuu
tuskin kuitenkaan yhtään haikuu.
Tervetuloa sinne kaikki
pertti, sanna, kaisa, maikki.......

17/05/2013

haluan vaan muistuttaa
ja tärkeästä asiasta kuuluttaa:
huomenna arvotaan runot kuoroille
sitten aletaan harjoitusvuoroille:)
Varmasti kisa on luja ja tasainen
yleisö saa olla tosi iloinen!
Kaikki siis huomenna kahvilaan tulkaa
Kiiruun-tilalla runoilu yhdeltätoista alkaa!

13/05/2013

Vielä ehdit kavereinesi osallistua Runonlausunnan kuorokilpailuun - ilmoittautuminen päättyy 17.5. klo 16:00!

Ja vielä muistutukseksi, osallistujaporukka voi olla millainen vaan, uusi tai vanha, kunhan siinä vain on vähintään kahdeksan jäsentä. Löytyisikö teiltä esim. innokkaita naapureita, mahtava työporukka, harrastajapiiri (vaikka koiraharrastajat?)... mitä vain!

vai olisiko joku porukka jonka voisit haastaa kisaan?

08/05/2013

tänään mietin hetken
huomenna teen runoon retken!
Uudesta asiasta innostun
vanhoihin juttuihin välillä kyllästyn.
Rohkeasti käyn runon kimppuun
aivan kuin mahtavaan kultahippuun!

08/05/2013

Kaksi kuoroa jo ilmoittautunut - vielä ehtii mukaan! Kerää siis väh. kahdeksan kaveriasi ja ilmoittaudu! Ei haittaa vaikkette olekaan ennen esiintyneet- tai lausuneet! ROHKEASTI MUKAAN!!!

Osoite

Somero
31400

Puhelin

0453167280

Nettisivu

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Runo raikuu :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Jaa

Kategoria