10/05/2024
Äntligen! Den 29 maj släpps min nya EP "Det starka ljuset" på streamingplattformarna. Det är mitt första musiksläpp på 5 år och jag är mycket nöjd med de 4 låtarna. Jag har skrivit, spelat och spelat in allt själv, men har haft hjälp av Lukas, Beppe och Frode med körsång på några ställen. Tack för välbehövlig och hjälpande feedback: Andreas Larsson, Stefan Gustafson och Jenny Lantz. Tack också Ålands kulturdelegation för arbetsstipendiet som hjälpte till att göra det möjligt. Välkomna att lyssna den 29 maj!