14/09/2014
Eilinen oli varsin onnistunut päivä! Kiitos ihan jokaiselle kävijälle, te loitte tapahtumaan mahtavan fiiliksen!
Haluamme kiittää myös kaikkia yhteistyökumppaneitamme Feel IT -tapahtuman tukemisesta. Kiitos siis:
Kia Arpia
Hoodit
Itäväylä
TT-Urex
Arvoimme tuotepalkintoja Tykkää & Jaa -kampanjan lopuksi. Voittajille on ilmoitettu facebookin välityksellä kommentoimalla kuvan tekstikenttään. Tarkastakaapa oletteko saaneet viestiä, sillä tuotepalkintoja jäi noutamatta ja ne odottavat omistajaansa.
Ensi kertaan!
- Feel IT -tiimi -