14/02/2025
Ensiksi: IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE! 💖🌹
Toiseksi: Menin naimisiin syksyllä puoliskoni 💔🥰 kanssa. Otin mieheni sukunimen ja hetken harkinnan jälkeen päätin vaihtaa myös taidetilini, sekä taiteilijanimeni MILLAH Art & Design ✨
Kolmanneksi: Näytän pärstäni pitkästä aikaa täällä 😅 Eli kaikille uusille seuraajille; Tervetuloa seuraamaan taidematkaani!! 💖
Hyvin vähän olen viime aikoina feedin puolelle mitään julkaissut. Tässä on syksystä asti ollut aika hässäkkää häiden, uuden päivätyön ja muuton kanssa. Tosin taiteiluja kyllä on valmistunut muutamia, m***a ehkä pieni kynnys taas julkaisuun on kasvanut, kun aikaakin on kulunut.
Olen hieman huono kertomaan itsestäni 🤪 Eli jos haluat tietää tai kysyä jotain, niin laita viestiä tulemaan ja yritän vastata parhaani mukaan.
Nautinnollista viikonloppua kaikille! 🥰
Huomenna menen toisiin (tai kolmansiin) töihin, eli stailaus hommiin. M***a se on niin mukavaa puuhaa, etten sitä edes työksi kutsuisi! ☺️