15/06/2026
Merimaskun septityhjennyslaite oli hetken pois käytöstä vian vuoksi. M***a nyt toimii taas. Muistetaan käyttää laitetta oikein, eli vain veneiden septitankkien tyhjennykseen. Ei pilssivesiä eikä mitään muutakaan ylimääräistä. Ja huuhdellaan suutin seuraavaa käyttäjää varten puhtaaksi. Kiitos ja iloista veneilykesää kaikille!