08/03/2026
Ihanat, kaikki ihanat vahvat ja osaavat naiset - meidän päivä! 🌹✨
Haluan osoittaa nyt juuri teille, naiset, muutaman lauseen. ❤️
Nappasin teille terveiset jääkaappini ovesta, halusin jakaa ne. Nää kolme postikorttia, jotka oon saanut, muistuttaa mua joka päivä, että:
🌹 Saan olla herkkä, haavoittuva hymyilijä ja samalla kantaa sisälläni suurta voimaa ja itselempeyttä.
🌹 Muutosta naisena ja elämää elävänä ihmisenä ei tarvitse kokea uhkana eikä pelätä jatkuvasti, vaikka välillä päätä huimaisikin ja rinnassa tuntuu painetta. Olen aina yhtä arvokas, vaikka muuttuisin.
🌹 Olen aina yhteydessä sukulinjaani, erityisesti naisten. Kolmas kortti yhdistää mut isoäitiini, joka oli hyvä kuvamaalari. Silloin harvoin kun hän maalasi, hän maalasi mm. kukkatauluja. Juuri vastaavia kuin kuvassa. Kauneuden taju ja visuaalisuus olivat tärkeitä hänelle, ja sen muiston haluan hänestä pitää näkyvillä.
✨
Mulle naisten maailmassa eläminen on aina ollut arkea: harrastukset ja työt ovat (ja ovat olleet aina) tyttö- ja naisvoittoisia, ja tunnen olevani ihan kotona omassa itsessäni, kehossa joka naiseksi syntyi.
Naisen ääni on totta kai mulle hyvin lähellä sydäntä, ja toivon, että kaikki naiset vielä vahvistavat omaa ääntään elämänsä aikana! Toivon, että käytätte ääntänne ja voimaannutte myös muiden naisten äänistä.
Naisten ääntä vahvistamalla tasa-arvo yhteiskunnassa edistyy, ja tasa-arvohan on se tavoite. Etsithän säkin niitä ihmisiä ja asioita elämääsi, jotka oikeasti edistää sun onnea. 🥰 ja muista laulaa, jos se on yhtään sun juttu!!!