12/10/2018
Hiio-hoi! Joutava Ruuhi on nyt nostettu talviteloille! Naisisto tahtoo vielä kiittää kuluneesta kesästä. Kuulukoon kiitos:
Lappeenrannan puuvenetelakan väelle, erityisesti Mesulle
Kari ja Eliisa Kivistölle
Caroline Ferrafiat’lle
Camille Martinille
Ella Silvennoiselle
Mila Nirhamolle
Teija ja Gunnar Golnickille
Aati Saarvalle
Akseli Nivalalle
Pepi Niemelle
Kaikille tarinan meille kertoneille
Taiteen edistämiskeskukselle
Vehkataipaleen kyläyhdistykselle, erityisesti Kaija Kahralle
Etelä-Karjalan Virkistysaluesäätiölle, erityisesti Hanna Ollikaiselle
Saimaa GeoParkille
Pidä Saaristo Siistinä ry:lle ja Roopelle
Jänkasalon kyläyhdistykselle, erityisesti Sirkku Seittenrannalle, Pekka ja Tarja Riikoselle, Tuomo Hyyryläiselle, Kai Vertaselle, Ilkka Vertaselle, Signe Oikkoselle, Tuomas lossikuljettajalle ja kaikille niille, jotkat valmistelivat lauantain torikahvit ja herkuttelut, ja pitivät meistä huolta
Lintusaloon, Nestorinrannan väelle, erityisesti Riitta ja Matti Viialaiselle.
Lappeenrannan satamatoimistolle, erityisesti Hannu Lappalaiselle, Jukka Nikulle ja Timo Suoniolle
Mahdollisuuksien torin väelle, erityisesti Ilkka Kuukalle ja Mikko Vennolle,
Taidekoulu Estradille, erityisesti Leena Talasmolle ja Timo Surakalle,
Vitsain Kylään ja Juntulan rannan väelle, erityisesti Anneli Vennolle ja Leena ja Tapani Korholalle
Olli ja Susanna Rummulle
Etelä-Saimaalle, Lappeenrannan uutisille, Imatralaiselle, Uutisvuoksille, Puumala -lehdelle, Joutseno -lehdelle
ja ennen kaikkea koko yleisölle, joka astui veneeseen
Iso kiitos kuuluu myös kaikille niille, jotka tästä listasta unohtuivat. Kiitos kaikille, jotka olivat puhaltamassa tuulta purjeisiimme!