19/06/2026
Flipperiparkin juhannus, eli ovet aukeaa ihan kohta, eli 18-22 pelataan ihan normaalisti...
Perään vielä pakollinen sisäpiiri vitsi lauantain varalle 🫢
"Kokko is lit, and so am I"
Liittyy muuten vahvasti kuvan helmeen, joka luonnollisesti pelattavissa meillä Hämeenkadulla 🙃👍🏻