06/03/2026
Kaikki eivät jaksa kiinnittää huomiota yksityiskohtiin tässä elämässä, vaan fokus on suurissa linjoissa ja se on täysin okei. Ja hyvin monessa asiassa mä itsekin lukeudun tähän porukkaan.
Nuorena mulla oli sellaiset ”bilesukat”😂 look oli viimeistelty ja mätsäävä musta, m***a sit mulla oli oranssit urheilusukat jalassa😂😂🥴 Nyt joku tätä lukeva esteetikko menee ikkunaan haukkaamaan happea😄 Ajattelin, että mitä väliä, kun vaan mun kaverit joiden luona hengaillaan aluksi, näkevät sukkani ja heille kyllä riitän näinkin🤭 Baarissa ollaan kengät jalassa.
Jätän tähän kuitenkin pienen pohdinnan: kuvitelkaa tähän upeaan kattaukseen näiden paperituotteiden paikalle A5 paperille tulostettu menu ja mustalla mustekynällä kirjoitettu paikkakortti🌝
Mun mielestä tässä pohdinnassa on nimenomaan kyse tästä bilesukkaefektistä. Juhlat voi olla tosi hyvät oli millaiset sukat tai paperituotteet tahansa, m***a viimeistellyt yksityiskohdat tuo sen viimeisen pykälän arvokkaaseen tunnelmaan. Suosittelen lämpimästi panostamaan niihin💙
Somistus: taitava
Kuva: supertalentti .janikasalmi
Ai niin. Nykyään käytän vain mustia sukkia lämmikkeenä. Valkoisten tennareiden kaa valkoisia. Mut jotain on pakko olla, muuten tulee kylmä💙