05/03/2026
Uusi brändi-ilme! Olen jo tovin pohdiskellut brändi-ilmeeni uudistamista ja viime syksynä aloitin sen tekemisen pikkuhiljaa pohdiskellen ja kokeillen. Halusin raikkaamman, tämän hetkistä minua ja arvojani paremmin vastaavan ilmeen, joten oli aika luopua logon hatusta ja Pikku-Otuksen vaaleanpunaisesta päävärinä. Pidän molemmista edelleen, m***a melkein kymmenen vuoden jälkeen niihinkin kyllästyy.
Nyt vain yritän muistaa päivittää uuden ilmeen kaikkialle. Kotisivuille, someen, sähköpostiin…
Luultavasti unohdan jonkun vähemmän käytössä olevan paikan.