02/05/2026
"Kiitos, että saatiin olla kuulemassa! Hirmuisen määrän biisejä laulatte ulkoa, vaikuttavaa! Teillä on rennon ja kivan oloinen porukka" 🩵
"Kaikkinensa kivasti ja intohimolla esiinnyitte!"
"Vääränlaisessa miehessä oli hauska koreografia!"
"Erityisesti tykkäsin Kähärän kappaleista. Ne sopivat tosi hyvin teidän kuorolle."
"Kokonaisuutena parempi kuin kabaree. Puheroolit veivät tarinaa eteenpäin."
"Kiitos, ihana konsertti 💖 Oli paljon minulle uusia lauluja. Niin ja mitkä kuvat!"
"Valoisa, eläytyvä ja mukaansatempaava."
"Vääränlaisen miehen sanoma tuli kyllä selväksi!" 😂
Olemme saaneet valtavasti ihanaa palautetta viikon takaisesta Kaikki tahtoo rakastaa -näyttämökonsertista! Joidenkin katsojien mielestä esitys oli parasta Vimmaa ikinä 🤩 Kiitos jokaiselle katsojalle illasta, jonka teimme yhdessä ❤️
Kaikki tahtoo rakastaa -näyttämökonsertti painuu nyt historiaan, ja kuoro vetää henkeä hetkisen, m***a pian taas nähdään! Palamme takaisin estradeille jo 29. kesäkuuta kello 14 yhteislaulun merkeissä Kuopion satamatorilla. Tule sinäkin sinne!