Anne Mattila taidekahvila

Anne Mattila taidekahvila Annen taidekahvila; Anne Mattilan maalauksia.

19/05/2026
30/04/2026
Heippa. Taidekahvila avaa taas ovensa kesään 1.5. Niin se vaan lähtee jo neljästoista vuosi liikkeelle! Kannattaa varata...
15/04/2026

Heippa.
Taidekahvila avaa taas ovensa kesään 1.5.

Niin se vaan lähtee jo neljästoista vuosi liikkeelle!

Kannattaa varata aikaa näyttelyiden katseluun.

Meillä on nyt useampi galleria.
Tarkalleen ottaen kuusi erilaista galleriaa, jossa maalauksia ja runoja.

Ateljee, punainen-aitta, vilja-aitta , navetta, myymälä , sekä kahvila galleria.

Näissä kaikissa yhteensä runsaasti maalauksia, reilusti toista sataa!

Taidepolku jossa maalauksia ja rakennuksia.

Lisäksi vielä kaksi myymälää sekä kahvila 😍

Joten aikaa saa vierähtämään taidekahvilassa enemmän kuin nimi antaa ymmärtää 😅

Ollaan avoinna ke-su 11-17.00
paitsi nyt poikkeuksena on 9-10.5. Jolloin olemme suljettuina.

Tervetuloa lämpimästi.

Alueelle ja näyttelyihin on 5€ sisäänpääsy maksu.
M***a voi poiketa pelkästään myös kahville.
Taide on meillä pääasia ❤️
Ps. Viralliset nettisivut kannataa aina tutkia kun nämä somet voi olla epävarmoja!

www.annemattila.fi

Ihanaa kevättä ja pian taas se kesä on käsillä.
Mun Äitini sanoi aikoinaan, että kyllä se kesä on ohi kun juhannus on ollut. Tästä me väiteltiin. Siitä olin toista mieltä 😅

Heippa! Ihanaa kevättä ❤️ Taidekahvila avaa ovensa vappuna! Kaikki aikataulut sekä tapahtumat löytyy mun virallisilta ne...
22/03/2026

Heippa!
Ihanaa kevättä ❤️
Taidekahvila avaa ovensa vappuna!
Kaikki aikataulut sekä tapahtumat löytyy mun virallisilta nettisivuilta;
www.annemattila.fi

Täältä on aina kaikista varmin tapa käydä katsomassa kaikki tiedot.

Nämä face ja muut kanavat ovat oikein mainiot ja hyvä tapa pitää yhteyttä!
M***a huonoa siitä, että on tavallaan vähän epävarmat. Jos sivut vaikka kaapataan niin niitä on vaikea palauttaa!
Siksi en laske tämän tiedoitusvälineeen varaan kaikkea vaan nämä viralliset nettisivut ovat ainoat ihan varmat😊❤️👍

Mukavaa kevättä!

09/01/2026

Ihanaa alkanutta vuotta kaikille!
Minulla on alkanut luomiskausi ja nyt syntyy uutta musaa ja taidetta. 💕
Tulevana vappuna avataan taidekahvila.
Sekä keväällä keikkaillaan!

Muistutan tässä siitä, että jos haluaa nähdä keikkojen ja taidekahvilan kaikki ajankohtaiset asiat niin ne löytyy aina mun virallisilta nettisivuilta😊

Niitä kannattaa aina aika-ajoin käydä katsomassa niin pysyy ajantasalla mitä tapahtuu😊
www.annemattila.fi

📸 valokuvaaja; Anneli Mattila

Voi, että mitä surullista uutista tänään joutui lukemaan!Voimia läheisille suureen suruun! 🙏 11.9.2025 Pate Mustajärvi k...
26/12/2025

Voi, että mitä surullista uutista tänään joutui lukemaan!
Voimia läheisille suureen suruun! 🙏

11.9.2025 Pate Mustajärvi konsertoi toistamiseen meillä täällä taidekahvilassa.

Oli niin upea ja tunteikas konsertti!
Se taisikin olla hänen viimesiä julkisia esiintymisiä!

Hyvää matkaa upea ja sydämellinen ihminen 🙏

Iltaa! Tänään oli taidekahvilassa vuoden viimeinen pitopöytä ja sen päälle konsertti! Ihana ryhmä vieraana taas💕Huomenna...
15/12/2025

Iltaa!
Tänään oli taidekahvilassa vuoden viimeinen pitopöytä ja sen päälle konsertti!
Ihana ryhmä vieraana taas💕

Huomenna 16.12.
on kulunut nyt tasan kaksi vuotta siitä kun oma Äitini Tarja nukkui pois.

Sen jälkeen voin sanoa, että oli aika ennen ja aika jälkeen!

Paljon on mahtunut surua…
tietenkin.

M***a myös selvemmin myös näkee kaikki asiat.

Kiitollisena osaa olla kaikesta.

Äitini oli minun paras ystävä ja suuren suuri osa taidekahvilaa ja sen henkeä!
Kyllä on kova ikävä minulla ja myös todella suurella joukolla asiakkaista, joista muodostui vuosien varrella hänelle ystäviä!

M***a kyllä se on vain niin, että aika parantaa haavoja ja ikävä muuttuu hiljalleen kauniiksi muistoksi.

Nyt kaksi vuotta olen (mielestäni) pärjännyt kahvilan vetäjänä ja selvisin kaikesta vaikka olin varma, että eihän tästä mitään tule!

M***a tuli kuitenkin.

Kiitos siitä kuuluu Tarja äidilleni.
Hänen vuoksi minusta tuli sellainen, joka olen.

Äitini , joka kannusti ja opetti❤️

Hänen vakio lause kahvilan keittiössä;
”Elä enemmän, valita vähemmän”
ja ” hyvät huomenet meni ohi jo viiden jälkeen”
”Asenne ratkaisee”
🙂
Näillä lauseilla on ollut hyvä oppi.
(Paitsi en todellakaan herää viideltä😅)

M***a nyt;
Kiitos kuluneesta vuodesta!
Oikein ihanaa joulua taidekahvilasta kaikille ja ensivuonna taas jatketaan samaa rataa!
Uuden näyttelyn myötä!


Ps;
(Ryhmä varauksia on jo tullut aika mukavasti, joten laittakaa viestiä sähköpostilla jos ryhmällä haluatte tulla käymään)

Terveisin
Anne❤️

27/11/2025

Mukavaa alkanutta joulun aikaa.
Tulevana Itsenäisyyspäivänä 6.12.
konsertti taidekahvilassa klo 17.00

Avaamme jo ovet kuitenkin klo 16.00 niin ehtii hyvin käydä tutustumassa myymälöihin sekä alueeseen. (Lippuja vielä ihan muutama jäljellä)

Maalauksia runsaasti nähtävillä sekä myymälät avoinna.
Konsertin jälkeen kakkukahvit!
Sen jälkeen meillä on loppuvuonna enää vain ryhmiä.
M***a suunniteltu joulupiha, joka oli tarkoitus järjestää 13-14.12. Siirtyi päällekkäisyyksien vuoksi ensivuoteen 🙏 (Eli kuten aiemmin jo siitä ilmoitin.)

Nyt ihanaa tulevaa viikonloppua ja nähdään keikoilla 😍
Joulukonsertit alkavat ihan juuri.
Mun nettisivuilta löytyy päivämäärät ja paikkakunnat. Eli
www.annemattila.fi

19/11/2025
11/11/2025

Heippa.
Itsenäisyyspäivä konserttiin vielä mahtuu❤️
6.12. Klo 17.00 liput 25€ per hlö ja sis täytekakku kahvit
Varaukset ; 0400-857 385 viestillä tai s.posti [email protected]

Osoite

Sarapohjantie 173
Karvia
39960

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Anne Mattila taidekahvila :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Anne Mattila taidekahvila :lle:

Jaa