15/12/2025
Iltaa!
Tänään oli taidekahvilassa vuoden viimeinen pitopöytä ja sen päälle konsertti!
Ihana ryhmä vieraana taas💕
Huomenna 16.12.
on kulunut nyt tasan kaksi vuotta siitä kun oma Äitini Tarja nukkui pois.
Sen jälkeen voin sanoa, että oli aika ennen ja aika jälkeen!
Paljon on mahtunut surua…
tietenkin.
M***a myös selvemmin myös näkee kaikki asiat.
Kiitollisena osaa olla kaikesta.
Äitini oli minun paras ystävä ja suuren suuri osa taidekahvilaa ja sen henkeä!
Kyllä on kova ikävä minulla ja myös todella suurella joukolla asiakkaista, joista muodostui vuosien varrella hänelle ystäviä!
M***a kyllä se on vain niin, että aika parantaa haavoja ja ikävä muuttuu hiljalleen kauniiksi muistoksi.
Nyt kaksi vuotta olen (mielestäni) pärjännyt kahvilan vetäjänä ja selvisin kaikesta vaikka olin varma, että eihän tästä mitään tule!
M***a tuli kuitenkin.
Kiitos siitä kuuluu Tarja äidilleni.
Hänen vuoksi minusta tuli sellainen, joka olen.
Äitini , joka kannusti ja opetti❤️
Hänen vakio lause kahvilan keittiössä;
”Elä enemmän, valita vähemmän”
ja ” hyvät huomenet meni ohi jo viiden jälkeen”
”Asenne ratkaisee”
🙂
Näillä lauseilla on ollut hyvä oppi.
(Paitsi en todellakaan herää viideltä😅)
M***a nyt;
Kiitos kuluneesta vuodesta!
Oikein ihanaa joulua taidekahvilasta kaikille ja ensivuonna taas jatketaan samaa rataa!
Uuden näyttelyn myötä!

Ps;
(Ryhmä varauksia on jo tullut aika mukavasti, joten laittakaa viestiä sähköpostilla jos ryhmällä haluatte tulla käymään)
Terveisin
Anne❤️