20/12/2021
Kukkuu? Onko täällä ketään? *Pyyhkii pölyjä*
Moro taas pitkästä aikaa!
Elämäni tähän asti raskaimman kevään jälkeen on kaikenlainen susumainen toiminta ollut harmillisen vähäistä kuluneena vuonna. Koitan tässä tormistautua ja alkaa taas luoda eli ELÄÄ.
Kevättalvella 2022, jos kaikki menee nappiin, olisi minun tarkoitus tehdä kaikkein kaunein teos mihin kykenen, semmoinen pieni ihminen. Pyrin kuitenkin suorittamaan pienempiä free-hommia voimieni mukaan kuplasta käsin, varsinkin vuoden myöhemmällä puoliskolla -joten ans tulla tilauksia sitten!
Toivotan oikein lumoavaa joulun aikaa kaikille, terveyttä ja mieltä lempeää ❤️