17/12/2014
Wasup?
Tänään Poolissa startataan vuoden loppurutistus. Pistetään ovet auki klo 21.00 ja katsellaan sitten siitä eteenpäin, mikä on meininki.
Huomenna sitten fiilistellään kunnolla, kun on Poolin vihonviimeinen TOUHUTORSTAI. Otetaas siitä sitten kaikki irti, sano.
Perjantaina 19.12. lauteita lämmittää Right to Remain Silent, joka on varsin nokkela orkesteri. Jos ette tiedä, niin tulkaa katsomaan. Jos tiedätte, niin tottakai tuutte!
Lauantaina 20.12. sitten Poolin viimeinen keikkailta, jolloin lavalla maanmainio Ghostsonics, sekä itseoikeutetun mahtava Mrs. Pigs. Ehkäpä huippua, eipä vissiin.
Sunnuntaina 21.12. on sunnarit. Most likely ovet auki klo 21.00, ellei jo aikaisemmin.
Maanantaina 22.12. rattoisa talvipäivänseisautus, ja ovet niin ikään auki klo 21.00. Pistetään glögiä lämpiämään.
Tiistaina 23.12. aatonaatto, ja tonttulakin voi jo pistää vinoon, mikäli siltä tuntuu. Ysin pintaan varmaan avausta, ettei tule liian kiire kinkunpaistoon.
Keskiviikkona 24.12. perinteikäs Poolin yksinäisten joulu. You know the drill. Tontut availee ovia klo 20.00.
Torstaina 25.12. Joulupäivän Finaali. Loppukiri! Huipennus! Maaliin kunnialla!
Huh huh, että tulee hiki. Näillä mennään, eiks jeh? ;)