16/08/2020
Kiitos, kiitos ja vielä kerran KIITOS!
Ihan kaikille, tasapuolisesti. Kiitos kävijöille, kiitos artisteille, kiitos yhteistyökumppaneille, kiitos sponsoreille, kiitos säälle, kiitos tekijöille, kiitos järkkärit, kiitos partiolaiset, kiitos liikenteenohjaajat, kiitos talkoolaiset, kiitos taksit, kiitos kyläyhdistys, kiitos ruuanlaittajat, kiitos Alastaron Vehnämylly, kiitos kaikki ne jotka unohdin tähän kirjoittaa.
MyllyRokki ei synny ilman isoa taustapoppoota, eikä se olisi tapahtuma ilman kävijöitä ja artisteja.
Kiitos siis jokaiselle tavalla tai toisella mukana olleella.
MyllyRokki 2020 over and out! 😍