27/07/2026
Ahir, a la Torre, amb La Pepa Dancing Swing, es va tancar la 29a edició del Festival de Jazz de València.
Un mes des del 24 de juny: una desena de concerts al Palau, el cicle Jazz a les Pedanies i el Seminari Internacional de Jazz i Música Llatina al Conservatori Professional.
Però el festival va més enllà dels cartells i els magnífics músics que van pujar a l’escenari. Són també els equips tècnics que munten i desmunten a les tantes, les pedanies que ens van obrir la porta, l’alumnat del seminari i, sobretot, vosaltres, els que vau ocupar cada cadira.
Gràcies per acompanyar-nos un any més. Ens veiem a la 30a.
—
Ayer, en la Torre, con La Pepa Dancing Swing, se cerró la 29ª edición del Festival de Jazz de València.
Un mes desde el 24 de junio: una decena de conciertos en el Palau, el ciclo Jazz a les Pedanies y el Seminario Internacional de Jazz y Música Latina en el Conservatorio Profesional.
Pero el festival va más allá de los carteles y los magníficos músicos que se subieron al escenario. Son también los equipos técnicos que montan y desmontan a deshoras, las pedanías que nos abrieron la puerta, el alumnado del seminario y, sobre todo, vosotros, los que ocupasteis cada silla.
Gracias por acompañarnos un año más. Nos vemos en la 30ª.
—
Yesterday, in la Torre, with La Pepa Dancing Swing, the 29th Festival de Jazz de València came to a close.
One month since 24 June: ten concerts at the Palau, the Jazz a les Pedanies series, and the International Seminar on Jazz and Latin Music at the Conservatori Professional.
But a festival goes beyond its poster and the fantastic musicians who stepped onstage. It’s also the crews who load in and out after hours, the neighbourhoods that opened their doors, the seminar students and, above all, you, everyone who filled every seat.
Thanks for joining us one more year. See you at 30th.