25/05/2026
Última crida per presentar-vos al Programa Espais de Creació 2027!
Si sou artistes, companyies, col·lectius o equips de creació i voleu fer residència a El Canal durant el 2027, recordeu que la convocatòria continua oberta només fins aquest dissabte 30 de maig.
En aquesta quarta edició, el programa oferirà residències artístiques i tècniques a un màxim de 15 companyies i projectes d’arts vives, circ, dansa i llenguatges escènics contemporanis.
Un programa per desenvolupar projectes en diferents fases del procés: recerca, assaig, investigació tècnica, composició, posada en escena o adaptació de peces ja estrenades.
Enguany, a més de la Sala d’Acabats, la Sala d’Assaig i la Sala Kropotkin, incorporem també la Nau Guixeres, especialment orientada a projectes de circ i arts de carrer.
📅 Termini: fins dissabte 30 de maig
📍 Residències durant el 2027
🔗 Bases, formulari i documentació al link de la bio
I si esteu preparant projecte, aneu posant també a punt la documentació: la convocatòria de Companyies Residents 2027 està a punt de sortir.
Foto: .lurik d'Inestable de