LLÀGRIMES DE FOC

LLÀGRIMES DE FOC xalera, foc, color, llum *Companyia de teatre de carrer que neix de l’iniciativa de crear una interrelació diferent entre l’actor i l’espectador.

La companyia ofereix diversos espectacles tant itinerants com fixos, tots ells amb un element comú, el foc com a eix vertebrador de la nostra investigació creativa,
recuperant la màgia, en perill d’extinció, del foc que aporta amb personalitat llum, color i caliu tan inversemblants en un paisatge urbà.

*Compañía de teatro de calle que nace de la alternativa de crear una interrelación diferen

te entre actor y espectador. La compañía ofrece diferentes espectáculos itinerantes o fijos, todos ellos con un elemento común, el fuego como eje vertebrador de nuestra investigación creativa, recuperando la magia, en peligro de extinción, del fuego que aporta con personalidad luz, color y calor, tan poco habituales en un paisaje urbano

04/09/2017
Aqui tenim un petit resum de les fotos de carnaval de vinaros si voleu veure mes podeu mirar al facebook de la comparsa ...
28/02/2015

Aqui tenim un petit resum de les fotos de carnaval de vinaros si voleu veure mes podeu mirar al facebook de la comparsa ja hi som.

Aprofito per agrair a la comparsa el tracte tan amable que ens van donar i dir que desde llàgrimes de foc una abrasada i salud VIVA JHS.

aixó ja esta aqui preparats per fer una bona festa junt amb nosaltres? teniu el event creat, aixi que confirmeu la vostr...
13/02/2015

aixó ja esta aqui preparats per fer una bona festa junt amb nosaltres? teniu el event creat, aixi que confirmeu la vostra asistencia posant si asistireu o no i compartius el event amb els vostres companys que resone per tots els racons.

Un salud de llàgrimes de foc

30/01/2015

Com ho teniu esteu preparats per als carnavals? Teniu ja la disfresa? Aquest any a vinaros carnavals amb llàgrimes de foc no us ho podeu perdre.

Un salud de Llàgrimes de foc.

Aquest Sant Antoni l'em selebrat al mas de barberans amb una actuació de foc i llum. Amb la col.laboració de la jove fot...
19/01/2015

Aquest Sant Antoni l'em selebrat al mas de barberans amb una actuació de foc i llum. Amb la col.laboració de la jove fotografa PaulaAG.

Aquí els tenim arriban a la població
19/01/2015

Aquí els tenim arriban a la població

Aqui teniu la part 1 Esperant l'arribada dels reis mags amb molta il.lusió a Roda de Bará
19/01/2015

Aqui teniu la part 1

Esperant l'arribada dels reis mags amb molta il.lusió a Roda de Bará

15/01/2015

Aquest cap de setmana ens verem al Mas de Barberans a la Festa de Sant Antoni.
No us la perdeu

05/01/2015

De camí a casa despres d'una cavalgata divertida, amb molta assistència i espectacular acollida de la gent de Roda de Berá. Proximament farem públiques les fotografies esteu atents i feu bondad que si no no us portaran res els Reis.

04/01/2015

Aquest dilluns a la tarda esperarem amb il.lusio l'arribada dels reis mags ja que ens han encomanat que els esperem i els hi donem la benvinguda. Us heu portat be nens i nenes? Ens han donat la llista de nens dolents i bons aixi que passarem llista per veure si esteu tots.

Desde Llàgrimes de foc bons reis i bon any.

07/07/2012
23/06/2012

Aquesta nit llàgrimes de foc a Mora!!!!!!!!!

Dirección

Roquetes

Página web

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando LLÀGRIMES DE FOC publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir