21/06/2026
Ho hem tornat a Fer!!
Avui a la plaça de Vinyols hem celebrat el Solstici d’estiu, amb musica, poesia , pintura i les sempre presents campanes i xiscles d’orenetes!
El tema ha estat produït impecablement pel Safreig poetic, al voltant del nostre estimat Antoni Gaudi i Cornet!
A piano Mar Martori ha tocat peces de l’època i mentre tant Josepa Gomis ha pintat dues fustes al oli , amb imatges evocatives d’arquitectura, del camp, de natura … que algú molt afortunat ha pres cap a casa!
Moltes Gracies!!