14/06/2026
🩰✨ I així acomiadem els Festivals 2026 de La Tramolla.
Aquest vídeo recull un d’aquells moments que ens agrada guardar per sempre: tots els grups de dansa compartint escenari, des de les més petites fins als grups d’adults, acompanyats dels seus professors, després d’una jornada plena d’art, emoció i talent.
💙 Però avui volem fer una menció molt especial a La Petita Companyia.
Moltes de les seves integrants iniciaran el pròxim curs una nova etapa fora de La Tramolla. Han crescut, han evolucionat i ara continuaran el seu camí cap a nous reptes i noves oportunitats.
Les hem vist fer els seus primers passos, descobrir l’amor per la dansa, superar-se dia rere dia i convertir-se en les magnífiques ballarines i persones que són avui.
✨ Amb han representat La Tramolla arreu, participant en festivals i concursos nacionals i internacionals, obtenint reconeixements que ens han omplert d’orgull, però sobretot deixant una empremta inesborrable dins de casa nostra.
A les que marxen, gràcies per aquests anys compartits.
A les que continuen, seguiu somiant, treballant i gaudint de cada pas.
💙 Sempre formareu part de la família tramollaire.
Gràcies també a tot l’alumnat, professorat, famílies i públic que han fet possibles uns Festivals 2026 inoblidables.
✨ Els festivals s’acaben, però els records, les amistats i tot allò que hem viscut junts ens acompanyaran sempre.
pinto
Profesora, Directora i Coreógrafa de La Petita Companyia
Professor d’Iniciació a la Dansa