22/12/2025
✨🎄 Concert de Nadal al Teatre Lloseta 🎄✨
Dins el IX Cicle de Música Clàssica, ahir vam gaudir d’un capvespre molt especial amb l’.orquestra, que ens va oferir un concert ple de sensibilitat, talent i esperit nadalenc.
Sota la direcció de Xisco Amengual, el programa amb obres de P. M. Marquès i L. V. Beethoven va omplir el Teatre Lloseta de música i emocions, demostrant una vegada més la força de la música clàssica i del talent local.
Gràcies a totes les persones que ho vau fer possible —músics, organització i públic— per compartir amb nosaltres aquest clàssic nadalenc tan especial. 💫
Seguim celebrant la cultura i la música en directe! 🎻🎼