23/09/2026
Avui hem presentat la 𝟭𝟬𝗮 𝗲𝗱𝗶𝗰𝗶𝗼́ 𝗱𝗲𝗹 𝗣𝗮𝗻𝗼𝗿𝗮̀𝗺𝗶𝗰. 𝗔𝗿𝘁𝘀 𝗶 𝗖𝘂𝗹𝘁𝘂𝗿𝗲𝘀 𝗩𝗶𝘀𝘂𝗮𝗹𝘀 a l’Espai d’Arts de Roca Umbert. Sota el lema 𝘾𝙧𝙚𝙢𝙖𝙧 𝙙𝙚 𝙙𝙚𝙨𝙞𝙜, aquesta edició commemora els 200 anys de la fotografia i ens convida a mirar de nou les imatges que habitem, les que construïm i les que ens construeixen.
I aquest any, Panoràmic torna a créixer: Granollers, Terrassa, Barcelona i, per primera vegada, Vic.
📍 Del 15 d’octubre al 29 de novembre, Granollers es convertirà en un gran espai expositiu, amb propostes a Roca Umbert Fàbrica de les Arts, el Museu de Ciències Naturals de Granollers, l’Adoberia, el Museu de Granollers, el Cinema Edison, el carrer de la Mare de Déu de Montserrat, el GRA, LA_REL i també les botigues.
Fotografia, instal·lació, audiovisual, arxius i fotollibres conviuran en una programació amb artistes com Leah Gordon, Jordan Putt, Éric Rondepierre, Eva Ribas Bao, Donna Ferrato, Playmodes, Anna Rierola, Josep Poblet, Miroslav Tichý, Oscar Moya Villanueva i Mireia Comas.
Tota la ℹ️ a festivalpanoramic.cat