04/05/2026
Tenia un escrit mig preparat per ahir, però vaig decidir fer de mare i de filla. ♥️
Fa dies que penso que li f**g més cas que abans a la meva mare, fa anys que em diu que faci joies vermelles, finalment les he fet i crec que fa anys que em diu que faci braçalets, braçalets macos. I ara m'estan sortint uns braçalets, més elaborats dels que solc fer. I a vegades penso no els comprarà ningú. Qüestió. Que estic amb el dilema, de si fer-los o no fer-los. Amb la mala creença que no agradaran, per preu. Mentre penso això em miro tutorials, i vaig fent proves i més proves de cordons, i continuo buscant cordons que m'agradin. Bufff això no sabeu el que costa! Però saps que, que si no ho provo, mai surten i per fer-los a mitges doncs tampoc. Així que via lliure a la llibertat i després ja veure, quin preu han de tenir, però de moment faré contenta a la meva mare que també està bé. Oi?
I amb tot això se'm crea una pregunta clau, quan ets mare, li fas més cas a la teva mare? O és una qüestió d'edat? A tu et passa?
Amb un dia de re**rd, feliç dia a totes les mares.
P.D M'he adonat que no tinc cap foto recent amb la meva mare, Mama ens hem de fer més fotos! ♥️😘