El Fesfolk, naix l'any 2001 en Benicàssim amb la música de grups com els reconeguts "Al tall".I no fou fins a la tercera edició del festival l'any 2003, quan el festival es traslladà a Torreblanca. "S'ha arribat a un acord més satisfactori amb aquest ajuntament, que ha mostrat la seua voluntat per donar suport a aquest projecte que dóna suport a la música feta per i per a la província "segons va i
ndicar el director de l'esdeveniment, Luis Óscar García (responsable de Metrònom i actual productor del festival). Les ultimes notes del Fesfolk van sonar l'any 2006 de la mà dels grans i recentment retirats "Obrint Pas". Aquest any 'Tornem a nàixer" amb més força que mai, per a reivindicar la nostra llengua, la nostra cultura i la nostra identitat com a poble!I no menys important, perquè Torreblanca estiga al lloc que li pertoca dins l'escena de música en valenciá. En 7a edició del fesfolk, vibrarem amb la música del Pepet i Marieta, Frida, Meteor, El blüe i Traficants de Sucre, aquests últims actuaran en la condició de guanyadors del rock penat. Aquesta edició incorporarem com a novetat dins del nostre cartell, música electrònica alternativa com és el Drum&Bass, Jungle..., que sortirà dels plats de dj Alex "El ruso del poble" amb qui ens acomiadarem de la nit i d'aquesta 7a edició del Fesfolk 2015. El Fesfolck renaix de la mà de la Regidoria de joventut i participació ciutadana (Jose A. Garcia Moliner), del Patronat de festes i Metrònom (Lluís Oscar Garcia) com a productor. Estem compromesos amb la nostra llengua, cultura, tradicions i sobretot amb tu. Entrada del festival és gratuïta!