18/06/2026
🎹✨ Dado Moroni Trio al Barcelona Springtime Swing 2026
Una nit de gran jazz. Una nit per recordar.
Compartim aquest resum audiovisual del concert que el Dado Moroni Trio va oferir a l’Ateneu Barcelonès, en el marc de la 6a edició del Barcelona Springtime Swing, posant el punt final a una edició extraordinària del festival.
Amb Dado Moroni al piano, Dee Jay Foster al contrabaix i Joan Casares a la bateria, el públic va poder gaudir d’una vetllada plena de swing, elegància, virtuosisme i emoció, en un magnífic homenatge a l’univers musical d’Oscar Peterson.
Aquest concert va ser el brillant tancament d’un cicle que, un any més, va exhaurir les entrades abans de tots els concerts i va confirmar l’excel·lent moment que viu el jazz clàssic a Barcelona.
🎷 Swing 🎷
✨ Elegància ✨
🎹 Virtuosisme 🎹
📺 Si voleu gaudir de l’experiència completa, ja podeu veure el concert íntegre al nostre canal de YouTube:
🔗 https://youtu.be/V-ghZzfs69A
Gràcies a tots els assistents, col·laboradors, entitats i amics del festival per fer possible aquesta nova edició.
🎥 Vídeo: Eventos del Mundo
© 2026 Tots els drets reservats
I nosaltres ja estem treballant en el Barcelona Springtime Swing 2027. 🎶