Cómo llegar Página web Contactar con la empresa

Didpatri DIDPATRI - Didàctica del Patrimoni, és un grup de recerca consolidat de la Universitat de Barcelona (SGR2014-945).

El grup de recerca i innovació “Didàctica del Patrimoni” (DIDPATRI) va ser reconegut per la Universitat de Barcelona (UB-3337 i UB-003930) l’any 2000. El 2005 es va incorporar a la sarxa de grups de qualitat de la Generalitat de Catalunya (SGR 0’621); revalidada l’any 2009 (SGR 00245) i el 2014 (SGR 945). El grup ha desenvolupat activitats de recerca i d’innovació, amb vocació d’establir corrents de trasnferència de coneixement amb empreses emergents de l’entorn de les industries culturals i de les administracions. La didàctica del patrimoni i la museografia didàctica són els objectes prioritaris de recerca del grup des del seu inici, tot i que la recerca sobre didàctica de les ciències socials en el marc de l’ensenyament formal i no formal també han format part de l’esfera d’interessos, així com les noves tecnologies i mètodes aplicades a la recerca en història, art i ciències socials i humanitats.

02/06/2026

La Universitat de Barcelona ha celebrat una nova edició de la Festa...

01/06/2026
Avui al Master de museologia amb els amics del Regiment 9e Legère... Un magnific grup de recreació Vive l'Empereur!!!!!
01/06/2026

Avui al Master de museologia amb els amics del Regiment 9e Legère... Un magnific grup de recreació Vive l'Empereur!!!!!

16/05/2026

Dirección

Barcelona

Notificaciones

Sea el primero en enterarse: le enviaremos un correo electrónico cuando Didpatri publique novedades y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin y puede darse de baja en cualquier momento.

Contactar Con La Empresa

Enviar un mensaje a Didpatri:

Atajos

Compartir