22/05/2026
✨ Ens movem per una causa que importa.
Fa uns mesos vam tenir l’oportunitat de conèixer de prop la realitat de l’encefalopatia GNB1
Avui volem continuar donant visibilitat a aquesta causa i ajudar a impulsar la investigació que s’està duent a terme a Hospital Vall d’Hebron.
💛 Qualsevol aportació suma.
👉 Trobaràs l’enllaç per col·laborar a la bio.
Gràcies per formar part d’aquesta iniciativa.
SOM-HI!!
🎬: