Salvem el Parc

Salvem el Parc Associació SALVEM EL PARC! Moviment veïnal per Salvar el Parc! Volen derruïr el pulmó!

24/03/2026

COMUNICAT OFICIAL DE L’ASSOCIACIÓ SALVEM EL PARC— HEM SALVAT EL PARC!

Després de quatre anys de lluita incansable, podem anunciar amb orgull que el Mercat Provisional de l’Estrella es reubicarà dins del mateix edifici i es construirà en fases.

Això significa el que tots esperàvem: hem guanyat.
El Parc NO es toca. El Parc és i continuarà sent de tots.

Aquesta victòria no ha estat fruit de la casualitat, sinó del compromís, la perseverança i la força col·lectiva de milers de veïns i veïnes que heu cregut en el sentit comú i en la defensa del nostre espai verd. Durant aquests quatre anys:

- Hem creat una Associació per donar més força a aquesta causa justa.
- Hem fet sentir la nostra veu a tots els mitjans de Catalunya, tant a la premsa escrita com a la televisió.
- Hem establert aliances amb altres associacions del barri i d’arreu de la ciutat.
- Hem tallat carrers, hem cridat, hem encartellat tot el barri, hem anat a totes les audiències públiques i assamblees del Districte, hem recollit diners per anar-hi a la justicia i fins i tot hem interpel·lat l’Alcalde en públic.

Tot plegat per protegir el nostre preuat Parc, el nostre pulmó, el nostre oasi de natura i convivència.

La Junta ha treballat sense descans, però aquesta victòria és de tots vosaltres. Sense el vostre suport constant, la vostra presència i la vostra determinació, no hauríem arribat fins aquí.

I ara toca celebrar-ho. Ben aviat anunciarem la data d’una celebració a l’alçada del que hem aconseguit. Ens ho mereixem tots.

Això no s’acaba aquí. Continuarem vetllant perquè mai més es posi en risc el nostre Parc i perquè es cuidi i es millori com mereix. El Parc i el Llac són de tots: un espai d’esbarjo, natura i pau, que hem defensat i continuarem defensant.

SALVEM EL PARC — I L’HEM SALVAT.🦆💚🙌🏻

24/03/2026

COMUNICAT OFICIAL DE L’ASSOCIACIÓ SALVEM EL PARC— HEM SALVAT EL PARC!

Després de quatre anys de lluita incansable, podem anunciar amb orgull que el Mercat Provisional de l’Estrella es reubicarà dins del mateix edifici i es construirà en fases.

Això significa el que tots esperàvem: hem guanyat.
El Parc NO es toca. El Parc és i continuarà sent de tots.

Aquesta victòria no ha estat fruit de la casualitat, sinó del compromís, la perseverança i la força col·lectiva de milers de veïns i veïnes que heu cregut en el sentit comú i en la defensa del nostre espai verd. Durant aquests quatre anys:

- Hem creat una Associació per donar més força a aquesta causa justa.
- Hem fet sentir la nostra veu a tots els mitjans de Catalunya, tant a la premsa escrita com a la televisió.
- Hem establert aliances amb altres associacions del barri i d’arreu de la ciutat.
- Hem tallat carrers, hem cridat, hem encartellat tot el barri, hem anat a totes les audiències públiques i assamblees del Districte, hem recollit diners per anar-hi a la justicia i fins i tot hem interpel·lat l’Alcalde en públic.

Tot plegat per protegir el nostre preuat Parc, el nostre pulmó, el nostre oasi de natura i convivència.

La Junta ha treballat sense descans, però aquesta victòria és de tots vosaltres. Sense el vostre suport constant, la vostra presència i la vostra determinació, no hauríem arribat fins aquí.

I ara toca celebrar-ho. Ben aviat anunciarem la data d’una celebració a l’alçada del que hem aconseguit. Ens ho mereixem tots.

Això no s’acaba aquí. Continuarem vetllant perquè mai més es posi en risc el nostre Parc i perquè es cuidi i es millori com mereix. El Parc i el Llac són de tots: un espai d’esbarjo, natura i pau, que hem defensat i continuarem defensant.

SALVEM EL PARC — I L’HEM SALVAT.🦆💚🙌🏻

20/03/2025

Han nascut 12 pollets aneguets, van néixer ahir! DIVENDRES MANIFESTACIÓ EN CONTRA DEL MERCAT AL PARC I AL LLAC!!!

A les 17:30h tallarem el C/ Travessera de Gràcia amb C/ Lepant!

Lluitem i lluitarem fins aconseguir q no posin el mercat damunt del llac del nostre parc.

Divendres tornarem a sortir al carrer. Us convidem a tots a defensar el parc sencer. Al final de la manifestació llegirem un MANIFEST.

Cal q l’Ajuntament se n’adoni q els espais públics són intocables perquè les persones del barri i la ciutat els necessiten.

Un mercat mai pot derruïr un Parc! Els mercats ademés són deficitàris i tots aquests milions ho paguem nosaltres! Quan ho veuran clar que NINGÚ VOL EL MERCAT AL PARC I QUE NO TREBALLARAN? Aquesta marca de Barcelona està obsoleta. Al barri estem plens de comerços de proximitat, d’alimentació de tot tipus i supermercats. Els aliments han pujat moltíssim els últims anys, encara fa més inviable comprar en els mercats que són molt més cars, gairebé ningú compra en el mercat i menys fora del seu districte i barri, això és BAIX GUINARDÓ! No es Gràcia!

En canvi espais verds i entorns tranquils en falten a la ciutat. L’Ajuntament diu q en vol fer més i se’n carrega un de fet? Incomprensible.

08/03/2025
L’Ajuntament  de BCN no escolta els veins del Baix Guinardó!!!El divendres 7 a les 17:30h ens MANIFESTEM! Vine! Ho atura...
05/03/2025

L’Ajuntament de BCN no escolta els veins del Baix Guinardó!!!

El divendres 7 a les 17:30h ens MANIFESTEM! Vine! Ho aturarem!

Cruïlla de Travessera de Gràcia amb el C/ Lepant
Veniu!!! Ho aturarem! Prou d’especulacions i barbaries al nostre Parc!

L’Ajuntament vol trasladar el mercat de l’Estrella damunt del Llac - ELS VEÏNS NO HO VOLEM!

Hi ha d’altres llocs possibles fora d’un espai públic. Ho hem dit! I consta que hi han altres ubicacions i altres solucions!

L’Ajuntament ENS ENGANYA!
ES MENTEIX I NO ÉS DEMOCRACIA? - NO!!
ÉS IMPOSICIÓ!!
NO HO PERMETREM!

Ajudeu-nos. Visiteu el nostre Instagram i Facebook i comparatiu!!!

Hola! Us convoquem a tothom a vindre aquest divendres un cop més a les 16:00h per salvar el Parc, de les urpes de l’ajun...
20/02/2025

Hola! Us convoquem a tothom a vindre aquest divendres un cop més a les 16:00h per salvar el Parc, de les urpes de l’ajuntament .
Aquest cop estarem al costat del carrer travessera de gràcia. Ens veiem demà 🫡
Salvem el Parc 💚💪🏻🌿

Reivindiquem els Jardins del Baix Guinardó, aquest i cada divendres a les 16:00 al costat del llac. Veniu amb ganes, pap...
13/02/2025

Reivindiquem els Jardins del Baix Guinardó, aquest i cada divendres a les 16:00 al costat del llac.
Veniu amb ganes, papers, bolígrafs, globus i organitzem coses per la canalla i fem pinya per parar la destrucció del parc.

Lluitem per salvar-lo!!

Ens veiem.

Dirección

Jardins Del Baix Guinardó
Barcelona
08025

Notificaciones

Sé el primero en enterarse y déjanos enviarle un correo electrónico cuando Salvem el Parc publique noticias y promociones. Su dirección de correo electrónico no se utilizará para ningún otro fin, y puede darse de baja en cualquier momento.

Compartir