29/04/2026
Capità Filà Marrakesch 2026. Gràcies a la Filà Marrakesch per donar-me l’oportunitat en el seu Any de Capità 2026.Gràcies a tots els professionals que fan possible que els nostres projectes siguen possibles i es convertisquen en una realitat als carrers d’Alcoi, perquè sense ells no seria possible. Músics, maquilladores, ballets, tallers de carrosses, metalistas, sabaters, confeccionistas...gràcies a tots i cadascun d’ells. Enguany he de fer un esment especial a Maisa -treballs i complements per a la festa- al costat de Tocats Artesania, per la seua gran faena en la realització de les vestimentes dels Emirs i les Jequeses del Capità. Gràcies. I molt especialment, he de destacar a Saúl Santonja Atelier (Festa i Tradició) , pel seu increïble talent, per la seua professionalitat i per la seua exquisida atenció envers els clients; però sobretot, per ser una persona extraordinària i un enorme descobriment com a amic per a mi. Ell ha sigut l’encarregat de donar vida al nostre càrrec, confeccionant i cuidant fins a l’últim detall dels vestits del Capità, i tota la seua família i també de la part de l’ostentació del propi càrrec. Coordinant i col·laborant amb els seus “partners” Metall Art i Castillo-Cuerofesta, ha sabut donar vida ni més ni menys que al Capità Moro d’Alcoi i a tot el seu seguici. Mil gràcies per tot. I com no, dir que estaré eternament agraït a Nacho (el Capità) i a tota la seua bonica família, Lola, Mariola, Ignacio i Alberto, sereu per sempre el meu Capità Moro d’Alcoi, el meu Al-Azraq. Gràcies per tants moments viscuts en aquest projecte, alguns fantàstic i irrepetibles, uns altres més difícils, però que amb la perspectiva de la il·lusió ja viscuda i ja convertida en realitat, sabem que amb molt, a valgut la pena, i que heu aconseguit això que era un somni per a vosaltres i que per a tots nosaltres, els que us hem acompanyat, vostra volguda Filà, les vostres famílies, i per a tot el poble d’Alcoi, heu de saber que ha sigut un plaer compartir la vostra il·lusió. Gràcies per compartir-ho amb nosaltres. ! ! ! Gràcies per tant. ! ! ! Gràcies família. ! ! ! Gràcies Capità. ! ! ! Visca el Capità ! ! ! ...Visca els Marrakesch ! ! ! i Visca Sant Jordi ! ! !