31/12/2019
اول سنة جديدة تدخل عليا و انت مش معايا يا حبيبي و انا ببقى خارج اليوم ده و تكلمني تقلي كل سنة و انت طيب يا حبيبي و تدعيلي انها تبقى سنة حلوى عليا و ارجع ألقيق سهران مع ماما و انت بتتفرج على التلفزيون على حفلات الى شغالة اليوم ده و تقلي اعملنا كوبيتين شاى بلبن و نقعد مع بعض نكمل فرجة على التلفزيون و اقعد اتكلم معاك لحد الفجر و نقوم تصلي بينا جماعة قبل ما ننام . انا عارف و انشاءالله انت فالجنة دلوقتي فا انت في مكان احسن بكتير من هنا كل سنة و انت طيب في المكان الصح الى انت تستهلة يا حبيبي علشان الجنة هي الى انت تستاهلها يا حبيبي يا رب نتقابل علي خير يا بابا يا حبيبي ❤❤❤❤❤❤ @ Happy new year 2020