13/10/2025
Hallo mine venner, skatere og pårørende dertil,
D. 1. november er det demokratiets festdag. Det er nemlig der, du har muligheden, sammen med dit crew, for at vælte hele Aarhus Skate Scenes bestyrelse af pinden.
Den er god nok - hele forsamlingen er på valg helt syggo.
Derfor mødes vi til generalforsamling i hallen fra klokken 13 - 14 hvor der vil være alt det fedeste en generalforsamling har at tilbyde; regnskab, budgetter, årsberetning, kampvalg og ikke mindst rundkredsdialog.
MEN MEN MEN
DER ER OGSÅ LOPPEMARKED, CURB KILLER SESH OG MINIRAMPE CONTEST FRA KL. 14 - 18!
Kom og sælg alt det skrammel du har vundet til konkurrencer, som du alligevel ikke kan passe (eller ikke må bruge fordi du er sponsoreret af konkurrenten)
Kom og smadr granitten til curb killer sesh
Og sæt ild til minirampen når vi holder ASS mini master jam
VEL MØDT!