04/09/2025
Hej.
Jeg har de seneste dage talt med flere om vores idé til at dekorere denne gavl til ære for Johannes Jørgensen.
Niels Jongdahl vil gerne kigge på projektet i oktober.
Jesper Stig Andersen der ejer gavlen synes stadig det er en fed ide og Johannes Jørgensen foreningen har også bakket op om at det er JJ relation til Assisi der tilgodeses i fortællingen på gavlmaleriet.
Jeg vil understrege at skitsen af gavlen er en skitse, som de 4 dygtige dekorationsmalere har frie hænder til at arbejde videre med.
Spørgsmål. ⁉️
Jeg ved at der er en byvandring der har et ophold lige ved gavlen og også en Johannes Jørgensen rute.
Agnete Rueskov Sand ved du hvem der står for de byvandringer , for de giver da så god mening i forhold til gavl projektet.
Vh
Dorte Have.