28/05/2026
Sikke en fantastisk dag vi havde i mandags til Royal Run! Vejret var smukt, folk var glade, løberne - store som små - var seje og vi nød at lave lidt larm og ballade for alle dem, der kom forbi Teatret OM på ruten.
Vi havde Sandra Pasini, Annemarie Waagepetersen og Jori Snell i kostumer, løberne passerede til lyden af Taiko-trommer ved Rita Superbi og Sandra og så havde vi to af vores giganter med - de store insekter, der er designet af Fleur Marie Fuentes og bygget af hende i samarbejde med teatrets frivillige. Vi havde ligeledes hjælp fra Teatret OMs Venner, der stod for salg af hjemmebagte lækkerier og kaffe.
Godt løbet og tak for en dejlig dag!
📸 af: Laurits Waage Pasini