26/02/2020
‼️ NYHED ‼️
Vi har hørt jeres bønner, og det er nu igen tilladt at medbringe eget mad og drikke, når du besøger os 😃
Det er en stor del af det at komme i Banko-hallen på Agerskellet, at man kan nyde sit hjemmebag - det skal I selvfølgelig have lov til 😉
Der er mulighed for at købe sodavand, kaffe og lidt mundgodt 🍫
Husk, at der også er dagbingo fra kl. 11-14 mandag til torsdag.
Del gerne budskabet 🙏