12/03/2020
Sådan forholder vi os til Corona virus i Horsens Eventcenter:
I Eventcentret er konceptet som altid at i har jeres aktivitet alene med en instruktør. Det vil sige at der kun er jer og jeres instruktør til stede, den tid i er hos os.
I personalestaben har vi øget fokus på rengøring og hygiejne, og også rengøring af udstyr. Der er selvfølgelig også opsat håndsprit dispensere, som vi opfordrer jer til at benytte flittigt. Vi booker i øjeblikket ikke flere events ind på samme tid, netop for at kunne opretholde den gode hygiejne.
Gæster og medarbejdere der måtte udvise symptomer på influenza, vil for alles sikkerhed blive sendt hjem.
Vi mener at alle forholdsregler er taget for, at i kan afholde jeres arrangement med god samvittighed i Horsens Eventcenter :)