22/05/2026
Tak for i aften! 🎤
Der blev grinet, klappet, og det fejler ik’ en skid - heller ikke skinkesalaten, som stod klar backstage. Den ene helt almindelig og den anden til de lidt finere jokes 😂
Og så fik vi også slået fast, at Hjørring åbenbart er Danmarks Indien. Det er ikke hver dag, man går hjem fra et comedyshow med ny geografisk viden 🌍😅
Nu trækker vi i arbejdsbukserne og bruger sommeren på alt fra møder og mindehøjtideligheder til maling, forbedringer, optimeringer og de mange projekter, der gør Vendelbohus klar til en ny sæson.
Vi åbner dørene igen den 5. september, hvor Version 1.0 sparker efteråret i gang 🎶
Tak til jer. Og tak for en sæson, der heldigvis heller ikke fejlede en skid 💙
God sommer fra hele holdet i Vendelbohus ☀️💙