15/02/2016
Art-i-bus takker og siger farvel.
Tak for rigtig mange gode oplevelser, tak for smil, nysgerrighed, sjov, gåpåmod, deltagelse og tak for hjertevarme modtagelser hvor end vi kom hen!
Art-i-bus har fra 2013 til 2015 fungeret som et kulturprojekt for børn og unge. Projektet har haft stor succes og derfor siger vi et afsluttende TAK til alle børn, institutioner og øvrige, som har været med til at gøre Art-i-bus til en helt særlig bus.
Projektet var desværre kun et midlertidigt projekt, der blev til som et kulturtilbud for børn og unge, omfattet af den Regionale kulturaftale for Midt- og Vestjylland. Art-i-bus bakker nu ud og gør plads til nye spændende projekter i regionen.