Vandkantshuset

Vandkantshuset Kunst & kunsthåndværk
Butik
Keramik kurser
Workshop

Åbnings tider:
Alle uge dage fra kl. 11.00-17.00
Bortset fra tirsdag hvor vi har lukket

Mere end 20 kreative kunsthåndværker præsenterer deres hobby i Vandkantshuset

Fredag aften med 3 skønne piger,- slet ikke den værste måde at bruge en aften på. Tak for jer og på gensyn næste fredag,...
19/06/2026

Fredag aften med 3 skønne piger,- slet ikke den værste måde at bruge en aften på.

Tak for jer og på gensyn næste fredag, hvor der skal vælges farver og så skal der ellers glaseres.

Torsdag aften med vores faste torsdags hold,- ler i aften ler næste torsdag, og så skal der glaseres d.2 juli..6 gange k...
18/06/2026

Torsdag aften med vores faste torsdags hold,- ler i aften ler næste torsdag, og så skal der glaseres d.2 juli..

6 gange keramik og derefter starter et nyt hold med 6 gange keramik..

Det bliver lavet så mange fine skønne ting,- og vi ❤️ det

Ses næste torsdag, til en ny omgang

Tak til Simon for super lækkert aftensmad, som næsten blev natmad

Skøn weekend til jer og nyd nu alt varmen ☀️☀️☀️☀️☀️

18/06/2026
Så er der keramik til Christina W. Mia, Cidi,Naja og Karina..Det skal lige guld på en guldsmed, - ellers er det hele fær...
17/06/2026

Så er der keramik til Christina W. Mia, Cidi,
Naja og Karina..

Det skal lige guld på en guldsmed, - ellers er det hele færdigt, og klar til Viborg..

Tak for jer, og forhåbentligt på gensyn ❤️

Lidt mere brændt keramik til familien fra Frøstrup 🚲 og Østerild…Hvor mormor fik indløst julegaven, - og den tror vi hun...
16/06/2026

Lidt mere brændt keramik til familien fra Frøstrup 🚲 og Østerild…
Hvor mormor fik indløst julegaven, - og den tror vi hun var rigtig glad for 😉

Tapasfade, et par køer et stort fad og lidt mere, ene fine ting ❤️

Tak for jer, og hvem ved, måske et på gensyn 😉

Det hele er pakket, og klar til at blive afhentet.

Så er der keramik til den skønneste familie fra Viborg Ålborg og ??😂I lavede keramik fredag d.5 og glaserede d.12, alt e...
16/06/2026

Så er der keramik til den skønneste familie fra Viborg Ålborg og ??😂

I lavede keramik fredag d.5 og glaserede d.12, alt er blevet så fint 🥰 det er også pakket og klar til afhentning.

Tak for jer, og ikke mindst tak for at bruge Vandkantshuset, vi håber i har lyst igen en anden gang 😉

Mandag formiddag, - med vores skønne dejlige trofaste kursister..Men ved i hvad? Jeg glemte fuldstændig at tage billeder...
15/06/2026

Mandag formiddag, - med vores skønne dejlige trofaste kursister..
Men ved i hvad? Jeg glemte fuldstændig at tage billeder..

Men men men, det huskede vi så mandag aften, og det er vi glade for..
For se lige hvilken fine ting der er blevet lavet 🥰

Tak for jer, og på gensyn næste mandag til glasur..

Vi er så glade for at præsentere vores nye kunsthåndværker Ninna som kalder sig “Kystskabt keramik” Ninna er Thisted pig...
14/06/2026

Vi er så glade for at præsentere vores nye kunsthåndværker Ninna som kalder sig “Kystskabt keramik”

Ninna er Thisted pige, men er helt klart inspireret af havet som jo er tæt på.

Kig forbi og se hendes fantastiske værker, men du skal nok være lidt hurtig 😉

Igen i dag har vores søde naboer sørget for aftensmaden til os, vi siger bare         TAK ❤️  og  Og det smagte helt fan...
14/06/2026

Igen i dag har vores søde naboer sørget for aftensmaden til os, vi siger bare
TAK ❤️ og
Og det smagte helt fantastisk, I morgen har de kokketræf på lyspunktet, hvor der helt sikkert vil blive sørget godt for de de spisende gæster.

men allerede i morgen tidlig( hvis i står mega tidligt op) kan i møde kokkene på Hanstholm fiskeauktion 😉

Sikken en uge,- 91 kursister har været igennem og glaserer, og vi har brændt i vildskab, og brænder stadigvæk, alle tre ...
14/06/2026

Sikken en uge,- 91 kursister har været igennem og glaserer, og vi har brændt i vildskab, og brænder stadigvæk, alle tre ovnen har bare været på overarbejde

Men er der lys forude, - I bliver desværre nød til at kigge alle billederne igennem hvis i skal se jeres ting, da det hele har været blandet i brændingerne..

Er det uoverskueligt, så ring til os og spørg om dine ting er færdige.

Men tak til jer, og tak for at bruge Vandkantshuset 🫶 og rigtig dejlig sommer til jer alle sammen ☀️☀️☀️

Vi er i Vandkantshuset til kl.20.00 i dag søndag

Adresse

Chr. Hansensvej 1
Hanstholm
7730

Hvad er åbningstiderne?

Mandag 11:00 - 17:00
Onsdag 11:00 - 17:00
Torsdag 11:00 - 17:00
Fredag 11:00 - 17:00
Lørdag 11:00 - 17:00

Telefon

+4523248917

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Vandkantshuset sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Vandkantshuset:

Del