08/05/2026
Her er de næste 4 nye artister der skal spille til FØSTIVAL!!!
Glæder i jer???? Det gør vi nemlig!! 🤩
Læs deres pressetekst her
Aierfreia:
Aierfreia handler om at ligge i skovbunde og kigge på bark, om at mene det vi mener uden grund, om at spinde som en kat på mit gulv og kigge på min mund. Om at synke og lette, bygge en mur af runde sten og gætte hvilken vej den vælter. Om at løfte tunge ting og blive stærk, glemme sig selv i nogens arme, holde et barn og mærke livet tæt på — om at tysse og om at larme.
I dagens anledning har Aierfreia et helt nyt og eksklusivt bunkerband med på scenen :)
Iris:
Vi er 5 Aurehøjanere som spiller noget der bedst kan beskrives som indierock har. Vi bevæger os i et både drømmende, intenst og eksplosivt univers. Med alt fra drømmende poetiske til skarpe politiske tekster.
Eremit:
Eremit undersøger det skjulte. Gennem autotunet vokal, glitch-effekter, akustisk guitar og synthesizer, sættes der ord på situationer og følelser, som kan være svære at åbne op om.
Bankeslag:
Synthesizer og trommemaskine banker mekanisk afsted i Bankeslags skandi-kolde elektropop, der pulserer i mørket og belyser det lyssky.
Teksterne omhandler samfundets diverse shady typer og randeksistenser, mens musikken sætter synthesizere og korstemmer i højsædet i et møde mellem det digitale og det organiske.
Glæder mig til vi ses!! D.31.Maj
Meld dig til inde på Musikbunkeren.dk og tag din bedste ven med:)