24/10/2019
I foråret lavede vi sammen med Billedskolen i Tvillingehallen i København et forløb hvor eleverne så forestillingen Woopsy og efterfølgende tegnede de "billedbog" ..
det var så hyggeligt og rart at være med til...
Her er lille video med nogle af de skønne tegninger der blev lavet ..
Tak til Janna Lund for at gøre det muligt.