09/11/2023
ONSDAGSPOSEN!
Den 22.november begynder vi et nyt projekt i De hjemløses venner.
Vi har en årrække haft projektet Fyld et køleskab, hvor vi har hjulpet rigtig mange i Esbjerg Kommune.
Nu lægger vi noget til dette projekt, fordi vi den senere tid har fået mange opringninger fra mennesker, der i den sidste del af måneden ikke har penge og mad.
Sådanne samtaler er bekymrende og gør ondt, når man selv kan gå hjem til et fyldt køleskab.
Vi forsøger derfor nu de sidste 2 onsdage hver måned fra kl. 12-14 fra Strandbygade 30 at uddele madposer til socialt udsatte og hjemløse. Mød op den 22.november! Vi står klar med poser med brød, pålæg, frugt mv.