10/06/2026
I går deltog Ungebyrådet i det årlige møde med Økonomiudvalget.
På mødet blev der blandt andet drøftet trafik, Vision 2030 og rekruttering. Det er vigtigt for os, at de unges perspektiver bliver hørt, og derfor sætter vi stor pris på muligheden for at mødes med politikerne og drøfte emner, der har betydning for unge i kommunen.
Vi ser frem til det videre arbejde med disse områder og til fortsat at bidrage med de unges stemme i udviklingen af kommunen.