09/08/2025
JUHUUUUUU!!!!
SÆSONSTART lige om lidt!
Vi har to hold i kommende sæson.
Letøvet/øvet - tirsdage kl 18-19 Sæsonstart den 26.8.
Begynder - torsdage kl. 17-18 Sæsonstart den 28.8
DER ER PRØVETIME DEN 28. AUGUST KL 17-18
ALLE ER VELKOMNE
Begge hold danser på Ørestad Gymnasium
Læs mere via hjemmesiden https://danseinstitut.dk/danseundervisning-i-oerestad/