15/06/2023
I går aftes sang Mads Beldring solen i seng, og det lød simpelthen så smukt☀️🌅✨🌅☀️
Tak til Mads for en vidunderlig midsommerkoncert, og tak til verdens sødeste gæster - ikke mindst vores venner fra Lavuk F*K og Voksenklubben Lavuk - fordi I lagde vejen forbi DUI-husets græsplæne🧡🫶🏽