13/05/2026
Lørdag den 19. september 2026 er der igen Løb Mellem Husene - Aarhus i Gellerup 🏃♂️🏃♀️
Sidste år var Martin Holm og sønnen Anton blandt deltagerne på mile-ruten. Familien har deltaget flere år i træk og fremhæver især fællesskabet og den hyggelige stemning omkring løbet.
💬 – Det er et virkelig hyggeligt familieløb. Vi kender området godt, og det er dejligt at komme og være en del af fællesskabet, fortalte Martin efter løbet, mens Anton stolt viste sin medalje frem.
For Martin handlede dagen ikke om fart og tider, men om at skabe en god oplevelse sammen med sønnen.
💬 – Til Løb Mellem Husene handler det ikke om at løbe hurtigt – det handler om at hygge sig sammen.
Nu håber vi, at endnu flere familier, børn og motionister har lyst til at snøre løbeskoene og være med til en hyggelig dag fyldt med motion, fællesskab og gode oplevelser mellem husene 💚
Tilmelding: https://www.sportstiming.dk/event/18153