21/12/2021
Kære følgere af Pejseshowet,
Som de fleste af jer måske har læst eller hørt, så er det slt for mig og Pejseshow på Pejsegården i Brædstrup. Og ingen grund til at blive sentimental, men jeg vil da gerne officielt takke for 14 år (tænk en gang!) på Pejsegården, med sensommer- og efterårs revy. Christine Astrid og jeg har overtaget Rottefælde Revyen i Svendborg, og fra sommeren 22 er vi at finde på de skrå brædder på Svendborg Teater hvor Rottefælden nu holder til.
I skal selvfølgelig være mere end velkomne i det sydfynske, og kan som en lille julegave med billetkoden "Pejs" indtil d. 31.12 få 15% på billetter til næste års revy (ring 5757 5700 og sige "Pejs" - så ved søde Susanne på billetkontoret besked).
Der har været mange gode år på Pejsen, mange skøre, vilde og lærerige oplevelser, og jeg synes vi sluttede på toppen med årets show, som jeg egentlig var lidt stolt af.
En KÆMPE tak skal lyde til ALLE på Pejseholdet gennem tiden, samt Jytte, Erik og Grethe for at have insisteret på efterårsunderholdning på Pejsegården i Brædstrup.
Savner du lidt Pejs, må du finde en genudsendelse på TV2 Play, og ellers ses vi derude i den virkelige verden :-)
God Jul 🎄,
Mikkel Schrøder Uldal